Monday, November 30, 2009


apa boleh buat?
dah hobi aku menulis.
tak boleh tahan hidup in denial.
macam orang gila.
contoh kau.
hobi kau dengar radio.
tiap-tiap hari kau buka radio tapi kau tak dengar.
tak ke gila.
memang lah.
ON! ON! bukan BUKA!
macam mana nak dengar.

aku tulis. aku padam. aku tulis aku padam.
tapi aku tak padam dah.
kalau aku padam macam mana kau boleh baca apa aku tulis ni.

aku pun tak tahu.
kenapa mood menulis di maktab dan di rumah berbeza.
pemakanan mungkin.
siapa suruh aku masak sedap-sedap.
aku sendiri tak lalu makan.
sampai tak lalu nak menulis.
salah aku juga akhirnya.

memang la aku tengah beruzlah.
aku tahu.
kalau tak, tak lah aku menulis macam ni.
gile ke.

baru sampai lesson number 9.
peh.
siapa kata senang.
"berlapang dada je"
....
kau ingat senang??


dah.
baik kau baca INI.
"orang hebat tak kan mengaku dia hebat"
macam siput babi.
dia tak kan mengaku dia babi.
INFERIORITY COMPLEX

3 dah komen wuu~:

attiq said...

eh eh.

dah sampai lesson 9 ek?
aku macam baru taw ada 8 jek. Be Profesional y last.

ke-9 apa?

attiq said...

aku baca post ni teringat kat nik.nik uqbah.font korang pon sama.sblm ni ko guna yg laen.haha.


puitistepijalan tu pon.faveret korang sama.teda motif.

Muna 'Izzah Md Isa on 10:51 AM said...

kreatif.
kreatif itu bukan semata untuk seni.
kreatif dalam berdakwah.
kreatif dalam penulisan.
tak rigid hanya pada satu term.
wait.
"9) kreatif itu bukan semulajadi dan boleh diubah. Think out of the box, honey"

(T_T)

tak snagka aku romantis dengan memanggil diri sendiri honey

 

A.L-'I.Z.Z.A.H Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting