Tuesday, March 17, 2009

20 Tahun dalam sejarah :)





بسم الله الرحمن الرحيم


Salam Perjuangan

Asyik cerita pasal Kuala Mu je ... hehe .. [Sorry larh. Itu memori paling best pon.:P]

OK. Demi memuaskan hati semua, story of Journey to Kuala Mu akan disambung tetapi bukan sekarang.

Genap 27 februari 2009 lepas aku berumur 20 tahun. Alhamdulillah :)

FYI, classmates tersayang [KS1] threw up a surprise birthday party fer me. well. Aku lebih senang sebut "surprise bday kenduri". Nampak melayu sikit beb.
ha ha.

Malam tuh [260209] aku buat macam biasa je sebab memang itu yang aku rasa. Nothing xtraordinary will happen.
Tepat jam 1140 pm aku dah membuta. Rumet aku pon sama. Awal2 dah kunci pintu tamo bagi orang masuk. [kejam Mala ni!!]

Tepat jam 12 -- messages bertubi tubi masuk tanpa serangan balas dari aku. Ngantok sgt!!
[Thanks untuk yang wish -- means aku diingati. Big deal fer me :)]

Malam tuh jugak Hana, Qiela, Ana, n Lia datang ziarah aku kat bilik.
Thanks sayangs ntuk hadiah2 cumey tuh!!!~ (^.^)

Esok mcm biasa nye lah aku bangun dan bersiap gi kelas. dan macam biasa jugak lah aku dan rumet ku terkedek kedek berjalan gi kelas. Hu hu.

Kelas Pengurusan Gerko -- en Jasmi Don.
Mazwan [PA1] send birthday wishes plus a weird msg yg menyebut tentang bihun. Lebih kurang mcm ni "Makan bihun tuh banyak2"
Aku mula pelik.
"budak2 ni nak bagi aku bihun" bisik aku kat Mala.
Mala buat dunno. Huh.

Waktu Rehat. Aku prasan one by one of them kluar tanpa sebarang pelawaan kat aku. Sedih betol budak2 ni. Tak pe. Getus hatiku.
Noh datang bincang tentang Malam Demimu Palestin.
Dengan semangat aku join perbincangan tuh.
Aku tak perasan waktu tuh rupanya kelas dah kosong. Huh.

Tiba - tiba handset ku berbunyi lagu Tenacious D - Classico.
Eryn!! dengan segera aku menjawab panggilan.
Rindu betul rasanya kat eryn. Eryn wish bday and so on. Lama gak aku sembang dengan beliau.

Suddenly.
"Happy Birthday to you!"
OMG!!!!
Eryn dalam tepon sama menjerit bila aku menjerit. Terus dia hang up phone.
OMG lagi!!!!


To kengkawan : Kawrang suka tengok aku menangis ek? Siyes aku menangis ikhlas tanpa dipaksa waktu tuh. Aku rasa sangat dihargai dan disayangi. Wahahah. Kek dah la sedap nak mampus. dengan bihun [Mazwan bocor rahsia rupanya] yang enak itu!!~ Oh my!! I love u Guys Fillah!! :)

Hari lahir aku yang ke 20 ni lah yang paling memorable and unforgettable. 1st time aku dpt surprise bday kenduri yang biasanya aku plan ntuk orang, dapat presents yang banyak plus cute!! Subhanallah. Indahnya Ukhuwwah ni. Doaku semoga Ukhwah antara kita tidak akan sekali terputus. Amen~

Enjoy pics.

Oh ya~ Tertinggal lagi satu story. Sebenarnya, ari tuh aku dapat dua suprise bday kenduri.
:) Satu lagi masa usrah dengan Ummi kat Kulim. Thanks ntuk rakan usrah2 tersayang.
Ana, wani, Qiela, Lia, Ti, Wan, Quwwatun, Ummi dan Abuya. Syukran Jazilan :)
*Gambar x sempat ambik sebab battery kamera Attiq mati*







Happy betol ada kengkawan cam dorang :)





Muh Roomate - Master Mind






Siyes jadik posing cam beruk. Ha ha.




Sangat sedap!!!



dengan Hadiah


Rumet ku bagi Bola


Sumpah aku sayang korang sampai mati!! :)



Surprise di rumah Ummi



p/s : Thanks tOnyet for the sweet bracelet. Tak sangka kamu sesweet itu. Ha Ha Ha. :)









0 dah komen wuu~:

 

A.L-'I.Z.Z.A.H Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting