Tuesday, September 08, 2009

Syukur sangat.. :)))


بسم الله الرحمن الرحيم
Salam Perjuangan


Alhamdulillah.. syukur...syukur..syukur sangat sangat. :)

Tiada kata pujian yang mampu saya lafazakan melain hamdallah untuk memuji Dia.. Setelah agak lama menderita sakit itu, sakit ini, dengan demam yang tak sudah-sudah, akhirnya minggu ni saya kembali ceria. Syukur Ya Allah.. :)))

Saya seakan mendapat satu semangat dan kekuatan luar biasa setelah sembuh dari segala sakit seolah-olah masa sakit saya adalah masa saya mengecas kembali tenaga-tenaga saya.. Saya rasa semangat saya seperti baru dilahirkan dan otak saya kembali bekerja memikirkan permasalahan umat sekarang.. Terlalu banyak berada dalam fikiran saya, tak terluah rasanya kalau nak diluahkan di sini.. :)

Pelbagai perancangan dah tersedia dalam otak, cuma tunggu masa untuk dizahirkan sahaja.. Nantikan, salah satunya sudah mula bergerak..

Pulang dari Uzlah Tazkiyyah Api dan Simposium Bring Islam Back (JUNDIYY) memberi cetusan idea baru kepada saya dalam menjalankan tugas sebagai khalifah kecil dan hamba Nya. Apa dia? Nantikan lagi...hehe :pandacloud_32:



















0 dah komen wuu~:

 

A.L-'I.Z.Z.A.H Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting