Wednesday, June 10, 2009

Kak Skieyn bagi TAG bahagian 1


بسم الله الرحمن الرحيم
Salam Perjuangan



Daripada layan rasa marah, baik gua buat tag kak skieyn comel.




Rule

1. Put this badge in your awesome blog.

2. Award this badge to 10 bloggers whom you think are inspirational and friendly.

3. Make sure you put the 'recipients' names here, along with their links.

4. Let them know about this.


Saya agak terharu mendapat award ini daripada kak skieyn.
Lalu saya terus menangis.
Tangisan saya terhenti apabila mendengar laungan azan maghrib.
Itu menandakan dah masuk waktu maghrib.
Lalu saya terus menaip.
Maka syaitan pun bersorak.
Lalu saya dengar syaitan bersorak.
Saya terus ambil wudhu.
Maka saya terdengar syaitan menangis.
Saya dah berjaya halau syaitan balik Segi Tiga Bermuda.
Tapi apesal saya masih menaip?

Saya nak bagi award ni kepada

1) Kak Irah
2) Kak Raihan
3) Ustaz Hasrizal
4) Ustaz Zaharudin
5) Anwar Ibrahim
6) Bini Anwar Ibrahim
7) Anak Anwar Ibrahim
8) Menantu Anwar Ibrahim
9) A. Samad Said
10) Barack Obama

Gua bagi ikhlas, ambik larh












0 dah komen wuu~:

 

A.L-'I.Z.Z.A.H Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting