Sunday, November 22, 2009

Masa Untuk Beruzlah. Salam Perpisahan buat semua :)


بسم الله الرحمن الرحيم
Salam Perjuangan


Berkira-kira dalam hati sejak minggu lepas untuk berhenti menulis buat sementara waktu, atau mungkin untuk selama-lamanya. Wallahualam. Terlalu banyak perkara yang berlaku dalam satu-satu masa mendesak saya untuk refleks kembali diri saya dan matlamat hidup saya. Banyak ketempangan yang saya lakukan, dan perlu diteliti semula, diperbaiki - hanya demi untuk mendapat REDHA Allah.

Jangan salah sangka, saya tidak merajuk atau berkecil hati dengan mana-mana pihak pun, atau atas mana-mana teguran, insya Allah saya terima dengan hati yang terbuka. Bahkan teguran dan nasihat kalian yang sememangnya saya perlukan, lebih dari segala pujian atau sanjungan. Terima kasih banyak-banyak. Hanya Allah mampu membalas jasa kalian =))

10 jari ini saya susun, memohon ampun kepada semua sahabat sahabiah yang selama ini banyak menjadi pendorong saya, penguat saya untuk terus berjuang melalui mata pena, kiranya tulisan ini mengguris hati mana-mana pihak, ada kalanya saya menulis atas nama emosi dan di situ khilaf terbesar seorang penulis, harusnya untuk meletakkan segala macam emosi di tepi - menulis dengan rasional dengan disokong ayat Quran dan hadis.

Insya Allah jika diberi peluang lagi untuk mencatat sesuatu oleh Nya, saya akan lakukan. Satu hari nanti. Fokus saya kini adalah menguruskan rumah dan keluarga sementara menanti kepulangan mak dan abah :)

Salam sayang buat semua,
Muna 'Izzah Md Isa

Masa untuk beruzlah! :))












0 dah komen wuu~:

 

A.L-'I.Z.Z.A.H Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting