Wednesday, November 18, 2009

Suara-Suara Terpendam


بسم الله الرحمن الرحيم
Salam Perjuangan














comel :))


khas buat tatapan abang-abang dan kakak-kakak yang merindui mujahidah-mujahidah Abu Nur. =)

Dalam meniti kegembiraan demi kegembiraan dalam hidup, sering kali kita lupa pada mereka yang sebenarnya memerlukan kita, perlukan kekuatan dan semangat kita, biar kita asing di mata mereka sekalipun. Kerana hanya kasih sayang dan prihatin yang mereka dambakan.

.....

Pulang daripada menziarahi adik-adik di Abu Nur, dia banyak termenung. Sesuatu perlu dilakukan. Demi mereka. Sampai bila tiap kali menjenguk mereka, ada sahaja kisah di sebalik tabir yang berlaku, kian menyesakkan jiwanya. Simpatinya kian menggunung pada mereka.

Hingga saat dia menulis catatan ini, jalan penyelesaian untuk meringankan beban rasa mereka masih menemui jalan buntu. Bukan dia tak cuba, tapi entah, kerap kali dia dilanda rasa kecewa. Hanya Allah yang tahu betapa sebenarnya dia kecewa :(

Biar mereka bukan siapa-siapa pun pada dia, biar tiada sebarang pertalian darah sekalipun, dia masih merasakan seseorang perlu melakukan sesuatu. Mereka tidak punya siapa untuk berkongsi rasa selain kakak-kakak dan abang-abang yang mereka ada. Itu pun sebulan sekali pergi menjenguk. Aduhai. Maafkan kami, adik-adik.

Ahh. Dia semakin emosi. Lebih baik dia berhenti sebelum air matanya lebih laju mengalir...











0 dah komen wuu~:

 

A.L-'I.Z.Z.A.H Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting