Sunday, April 25, 2010

Typewriter Berbunyi


بسم الله الرحمن الرحيم
 Salam Perjuangan

Bismillah. Ok. Cubaan kali ketiga untuk menulis. Dah faham perasaan ibu bapa yang dahulu menaip menggunakan typewriter dan tiba-tiba tersalah eja seperti 'kacak' jadi 'kachak' seolah-olah masih hidup di zaman 50-an lantas kecewa teramat kerana perlu menaip balik. Dan dari jauh boleh mendengar kekunci typewriter dihentak-hentak berlatarbelakangkan kicauan burung.

Ok. Mari kita bercerita tentang saya.

......
......
......

Dah habis. Memang bosan.

Patriot Illahi meminta saya untuk kembali menulis yang 'berat' seperti dahulu. Baru saya terperasan. Lama benar saya 'tak menulis'. Tapi bila 2,3 kali cuba menulis, saya buntu. Penyusunan maklumat dalam otak kembali tidak teratur. Apa yang saya mahu tulis sebenarnya?

Fikir.Fikir.

Kembali membuka Prof Sidek Baba, Syed Naquib Al Attas, Malik Bennabi, Al Maududi.

Akhirnya.

Ini yang saya tulis.

Jangan tension2 noh. Peace. 






0 dah komen wuu~:

 

A.L-'I.Z.Z.A.H Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting