Saturday, July 24, 2010

Hilang dan Lost


بسم الله الرحمن الرحيم 
Salam Perjuangan

Entry terakhir yang masih dalam draft dan hampir separuh siap adalah review untuk perhimpunan Pelancaran Roh Isra' Mikraj anjuran BKS dan JPIM. Lihat. Betapa sudah lamanya saya hilang dalam dunia saya sendiri.

1. Baru pulang dari percutian di Baling. One word : HEAVEN!

2. Saya miss AINA, a little cute angel. Very cute one.

3. Saya hilang punca. 

4. Abah nak video isnin. Hari ni Jumaat. Esok Sabtu : berada di I4P. Ahad  bakal muncul. Senyum.

5. Buku yang banyak menanti di rak semakin berhabuk dan semakin kerap disinggahi labah-labah membina sarang. Aduh.

6. Blog ini? Senyum muna, senyum.

7. Kerja. Fullstop. Eh. Never stop.

8. Bisnes. Orait-orait. 

9. Saya semakin hilang punca. 

10. Yang pasti saya sudah daftar mengundi. Anda sudah??

Alamak. Lesen mati ahad ni. 










3 dah komen wuu~:

attiq said...

ko rasa aku nak cakap apa?

attiq said...

....

oh!


"biasanya mengucapkan sayang.jarang mengucapkan hati-hati. Sayangku Muna'Izzah, mari sentiasa ingatkan diri kita agar berhati-hati dari neraka"


aha..comelkan :)

attiq said...

Ayuhlah Pemuda!

Bangkit berdiri, mendaki tinggi, mencapai kesufian diri!



barakallahufik matahari :))

 

A.L-'I.Z.Z.A.H Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting