Saturday, December 03, 2011

CONTEST BLOG SUPERAWSOME BY SHA


بسم الله الرحمن الرحيم
 Salam Perjuangan



Smile :)

Ya, I know, I never had any interest on joining any contest made by bloggers. But somehow as i'm kinda have you know, the oh-tak-tahu-nak-bukak-apa-dah-dengan-internet sickness, I did some blogwalking. Hey I'm also a blogger, what? ^__^

Ok, dear the contest maker, Sha, u should know this..

Dalam sejarah hari ini, saya menyertai satu contest blog, and it was from you. Thank you for changing my mind. ^__^

Anyway, this blog is not really that Superawesome, instead your prizes are that awesome! hihi

Ok, seriously I wrote things and I did it because of Allah, I just want His blessed. Jadi, saya masih tak mahu ubah niat saya, saya nak sertai contest ni, dengan niat, ada yang akan membaca apa yang mahu saya sampaikan, well at least YOU already read this, and why not spend 5 more minutes, scroll down, and keep on reading :) Allah bless you.

Well I guess I already follow the procedures here,


  1. WAJIB follow blog Freaking Twins
  2. Inbox me . Hantar korang punye entry yang korang dah buat  Sha dekat fbiee
  3. Warganegara Malaysia.
  4. Tidak kira jantina, tapi hanya LELAKI dan PEREMPUAN.
  5. Letak tajuk contest : CONTEST BLOG SUPERAWSOME BY SHA
  6. Buat simple entry about this contest and letak banner kat atas tu. Pastikan banner tu di linkkan ke blog Freaking Twins
  7. Tag sekurang-kurang 2 orang blogger dan pastikan dia tahu :)
  8. Contest akan terbatal sekiranya kurang 15 penyertaan.

Nak tag.. hmm siapa ya?


So, I'm done. Thanks for reading :)


 


1 dah komen wuu~:

sufiyyah zulkifli on 1:43 PM said...

rasa cute sangat je bukak blog nih.. :D haha. kene main script tak nk buat tulisan gini k.muna? :)

ok. all the best for the contest~ wee~

 

A.L-'I.Z.Z.A.H Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting