Sunday, December 07, 2008

Adobe Photoshop CS3 Professional




software ni merupakan software yang paling selalu aku main.
Ye. Main.
kenapa main? sebab kalau tak main, aku tak pandai.

Kali ni aku nak share beberapa gambar yang aku edit guna software nih



gambar favourite aku. Kena refresh kalau nak buat balik. Hilang ingatan.





wallpaper mala ni aku buat masa main2 dulu. Siyes lupa.



ni pon favourite aku. Ni lah edit method paling simple but nice pernah aku buat.





Ni pun fav aku sbb ada kami 9 orang. Aku banyak guna brushes.



Farah Aina. Aku edit sebab boring.


Kesimpulan : Aku banyak bermain dengan brushes. Terbukti aku bukan pengedit gambar yang sejati.


Wallahualam.

0 dah komen wuu~:

 

A.L-'I.Z.Z.A.H Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting