Saturday, March 21, 2009

Ouh. Exhausted + Letih


بسم الله الرحمن الرحيم
Salam Perjuangan

Letih.
Orang putih kata tired.
Kalau lagi dahsyat exhausted.

Siyes letih.
Priority ari ni

*tukar ic*
*kalau sempat g maybank*
*beli radix ntuk mak*
*kalau sempat amek ateh kat skolah*
*usik assignment!! ^_^*

Tapi.
Hanya dua sempat dilakukan.

*tukar ic*
*beli radix ntuk mak*

Gara-gara lupa hari ni hari jumaat.
*Padan muka kamu wahai Muna 'Izzah*
*Lain kali tgok kalendar*


swell




Saya tak suka.
Orang lain nak cepat jugak.
Rilek arh bai.

*As sobru Nisfu Iman ya Muna 'Izzah*


Seorang lelaki bertanya:“ Wahai Rasulullah sesungguhnya aku mempunyai beberapa orang kerabat, yang hubungan aku erat dengan mereka tetapi mereka memutuskannya. Aku berbuat baik kepada mereka tetapi mereka berperangai buruk kepadaku, aku bersabar mengahadapi sikap mereka itu tetapi mereka menganggap sikapku itu adalah bodoh.” Kemudian baginda menjawab,” Sekiranya benar sepertimana yang engkau katakan itu maka seolah-olah engkau menyuap mereka dengan abu yang panas, sedangkan engkau sentiasa mendapat pertolongan daripada Allah Taala selama mana engkau berada di dalam kebenaran atas perkara yang demikian itu”.



p/s: Bagi muslimat yg nak buat IC, jgn lupa pakai tudung hitam, nnti kene tukar tudung soleha. Photobucket

0 dah komen wuu~:

 

A.L-'I.Z.Z.A.H Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting