Saturday, March 21, 2009

When we took things for granted...


بسم الله الرحمن الرحيم
Salam Perjuangan


Merujuk kepada tajuk di atas.
ha-ha.
bajet esei.
*assignment mode*


Ouh.
Saya rasa saya banyak mengeluh this last few days.
no.no.
*tidak patut*
Banyak benda yang berlaku around me yang berjaya buat saya mengeluh.

Kenapa hanya saya yang berfikir tentang ini ya?
Tidak kah orang lain terfikir jugak akan hal yang sama.
Tapi.
Mengapa hanya saya yang mengeluh.
Ouh Tuhan.

Sebenarnya in our daily life, kita banyak took things for granted.
Maybe bagi kita tak semua benda itu penting untuk diambil perhatian mahupun diberikan belaian.
Tapi.
Kita sedar tak, setiap benda, each things yang diciptakan-Nya punya fungsi sendiri yang kadang2 kita tak tau pun it actually effect our life. Once dia stop berfungsi, papp!! abes semua.
*saya tidak boleh terfikir any examples.En Hasni, tolong!*

Ok.
Appreciation atau penghargaan is for real sangat bermakna for every one, every thing.
Serious la.
Tapi.
Saya keliru.
Boleh kah kita menipu in case nak show kita appreciate org ek?

Anyone?



Currently listening to *Laskar Pelangi*


wallahualam.

*Huwa ma'ie qalbi wa 'azmi lil-jihad*




2 dah komen wuu~:

Anonymous said...

hohoho..
aku pon dis last few days..
asyik mengeluh jek..
huhu

tension dowh..

utk soalan ko..
aku rasa blh je klu nak menipu (actually its not really menipu) mcm Dr chin kata, itu ialah helah bela diri..xoxoxo

it's my opinion..NO offens k..

Anonymous said...

hurm.
kan..
kadang2 kite nak kene jaga ati org..
haha.
aiii...mcm bse buat je..
^_^

 

A.L-'I.Z.Z.A.H Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting