Friday, June 26, 2009

Keterujaan 26 Jun 2009


بسم الله الرحمن الرحيم
Salam Perjuangan



Post terpendek mungkin.
Sekadar mahu bagitau..




Malam ni di surau, semua dijemput hadir lepas maghrib ke lepas Isyak, entah lah tak kisah janji mai.....

Saudara Wan Fayhsal - Rausyanfikir.com akan hadir berdiskusi bersama
Tajuk : Pendidikan dan Minda Tertawan

Saya sangat teruja kerana beliau merupakan salah satu inspirasi saya dalam bidang pemikiran.

Kesimpulannya saya sangat teruja dan sangat teruja.

Sekian.

Rehearsal hari guru malam ni pemegang bunga manggar akan datang lewat. Harap maklum.


Ok. Saya sungguh teruja.


Oh ya. Permintaan untuk filem Perempuan Berkalung Sorban agak tinggi. Anda boleh mendapatkan filem itu di bilik saya di Ceria 1/17. Jangan lupa bawak pendrive. :))


Sekali lagi. Saya sungguh teruja.













1 dah komen wuu~:

socrates muzani on 10:43 PM said...

agak susah klu i nak amek..
ader cara lain...?dwnload link...?

cuba cari filem muallaf..
pastu wat entry keterbukaan vs kefahaman vs kepercayaan..

saja bg cadangan..

 

A.L-'I.Z.Z.A.H Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting