Tuesday, August 18, 2009

Saya cop Faris 'Awdah juga.


بسم الله الرحمن الرحيم
Salam Perjuangan


Sejak awal tahun ni, entah apa perasaan datang tiba-tiba terasa ingin mengumpul nama-nama indah. Untuk apa? Mau tanya lagi.. hahah.. Tak.. tak.. sekadar koleksi nama-nama yang saya ambil hasil pembacaan mengenai tokoh-tokoh pejuang Islam yang disegani.

Dan rasa macam nak kongsi dengan kalian pula :))

Faris 'Awdah - si kecil yang syahid ketika berada dlm barisan pertahanan pertama menyerang tentera Israel (yang baling batu pada kereta kebal)
Farid Wajdi - orang kuat Ikhwanul Muslimin. antara orang kanan Imam Hassan Al Bana
Zaid Harithah
'Azim Zarqani - tidak tercatat pula dalam buku nota saya siapa kah gerangan beliau. Namun saya yakin beliau merupakan antara penggerak Ikhwanul Muslimin juga
Farhat Arbidan - juga tidak dicatatkan siapa
Akram Nisar - HAMAS
Khaled Mas'al - HAMAS
'Uqbah Naf'ie - buka negara Afrika (Andalusia)
Amani Saifi - askar payung erjun
Nabil Shahraoui - Al Qaeda
Sa'id Ulwan - ayahanda Dr Adbdullah (Ikhwanul Muslimin)

banyak lagi sebenarnya tapi cukuplah yang ni je. :p

ok fine. Faris 'Awdah saya cop awal2. ceh. dush.dush. berangan.

...............


entry dihasilkan akibat tekanan membuat assignment PBS tambah kerja yang sekolah bagi. Tak nak demam2 lagi...

















2 dah komen wuu~:

Azie on 12:48 PM said...

aku cop amani saifi!!

Sasha B on 1:17 AM said...

Nice bllog post

 

A.L-'I.Z.Z.A.H Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting